Re: SPUI

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 13:38:28 MET

In article <slrn6de3ng.2ga.ziembor_at_mail.ceu.edu.pl>, ziemek.borowski_at_ziembor.waw.pl wrote:

>a zarejestrowali się już w sądzię?
>bo sądząc z formy statutu sąd rejestrowy tego nie widział...

STOWARZYSZENIE ZOSTAŁO ZAREJESTROWANE 22.07.1987.
(http://www.spui.org.pl/text011.html :))))

A myslisz, ze w ogole mozliwe byloby, ze nie sa zarejestrowani ? To juz
bylby jakis niesamowity przekret - NASK i najwieksi operatorzy dogaduja
sie z Januszem Gerszbergiem w sprawie utworzenia przez niego "Krajowego
Biura Nazw Internetowych w Polsce, czyli KBNIP" :)))))

Pomijam juz to: "ta strona jest teraz w trakcie przygotowania (będzie
kompletna ok. 01.09.97.)". No coz, mamy luty.

P.S."Witaj null!

 Oh, jak to miło, że jestes tutaj z nami 6 raz.
 I chociaż teraz jest popołudnie Cieszymy się, że
 znowu jestes tutaj razem z nami."

Pozdrawiam rowniez ucieszony :))

--
SYGNATURKA CHWILOWO ZAWIESZONA | Wszystkie rzeczy powinny zostac uproszczone