Re: SPUI

Autor: Marcin Jagodziński (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 10:42:44 MET

On 2 Feb 98 16:33:32 GMT, dorota_at_math.amu.edu.pl (Dorota
Nicewicz-Modrzewska) wrote:

>Jesliby doszli do jakichs porzadnych rozwiazan to moze i ok, ale jakim
>prawem reprezentuja uzytkownikow Polskiego Internetu? Ja tez moge sobie
>zarejestrowac Nowe Stowarzyszenie (cos w nazwie o internecie sie
>znajdzie). Nieswiadomym powiem, ze to wlasnie jest reprezentacja
>uzytkownikow Polskiego Internetu.
>
>Prosze sie zglaszac:_)))

Ja się nawet tak zastanawiałem. Jest PSI i jest SPUI. A może jak
chciał nasz poprzedni root_at_prezydent.pl 'pluralyzować' to wszystko?
Powołać jeszcze z pięć stowarzyszeń. Narobić trochę bałaganu, ale
przynajmniej nikomu by się nie wydawało, że może reprezentować
_wszystkich_. Miną dwa latka, i te wszystkie oragnizacje powołają
jakąś wspólną radę i to będzie reprezentacja polskiego Internetu.

z Warszawy, pół żartem, pół serio, mówił dla Państwa

Marcin Jagodzinski
marcinj_at_webcorp.com.pl
http://marcin.supermedia.pl/
WebCorp. Studio: Web Design&Creation