Re: Ustawa chroniaca dane

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 16:12:58 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

: Zadalem ci w jednym z poprzednich listow pytanie, na ktore nie
: odpowiedziales:

Sorry, uznałem je za pytanie jakby retoryczne...

: czy dzialalnosc naukowa pracownika uczelni jest "prywatna",
: czy "sluzbowa"???

...bo dla mnie jasne jest, że działalnośc naukowa osoby zatrudnionej
w placówce naukowej/badawczej (działalność wynikająca z charakteru
i/lub stanowiska pracy, a nie wyłącznie z osobistych zachcianek
działającego) jest służbowa.

: Chodzi mi o KRYTERIUM zakwalifikowania jakiejs czynnosci po jednej lub
: po drugiej stronie tego podzialu. Obawiam sie, ze w przypadku instytucji
: takiej, jak uczelnia, takie kryterium byloby bardzo ciezko znalezc.

I dlatego (żeby nie rozważać za każdym razem, czy to jeszcze akcja
służbowa, czy już prywatna) proponuję uznać, że wszystko, co robię
w pracy ma charakter służbowy. Innymi słowy, zanim coś zrobię w pracy,
to się zastanowię - i jeśli uznam, że zamierzona działalność ma
charakter prywatny, to po prostu nie będę tego robił w pracy.

--
	Leszek.