Re: Ustawa chroniaca dane

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 16:05:14 MET

Piotr Solarz <SOLEK_at_USA.NET> wrote:

: W firmie wystarczy Ci to, ze bedziesz wykonywal jedna czynnosc
: do perfekcji w innych mozesz byc ignorantem.

Może Tobie i na Twoim stanowisku pracy; nie wiem, co Ty robisz
w pracy, ale ja nie pracuję bynajmniej przy taśmie na stanowisku
"dokręcanie śruby H-43 momentem 7Nm" :-)

: Jezeli ten profesor jest twoim znajomym, rozmawiacie o swoim hobby (trudno
: mowic inaczej - np. moj promotor ma ponizej 900 zl) to trudno oddzielic to
: co prywatne od tego co zawodowe.

Owszem. Ale jeśli wysyłam do niego pytanie "to co, brydżyk w sobotę?",
to sprawa jest już jakby prostsza, nieprawdaż?

: Po pierwsze Patrz wyzej.

Spojrzałem. I nadal nie widzę, dlaczego pracodawca miałby być _zobowiązany_
do umożliwiania pracownikom korzystania z firmowych zasobów do celów
prywatnych.

: Po drugie jesli masz ryczalt to nie wazne, czy wyslesz jeden
: list, czy 100?

(a) Bardzo słusznie użyłeś słowa "jeśli".
(b) Nie chodzi tylko o bezpośrednie koszty typu "faktura z NASK/TPSA".
(c) Przypomnę, że zasadzie rozmawiamy o tym, czy pracowdawca ma prawo
    ustalić, że korespondencja prowadzona firmie nie może być prywatna,
    a nie o szczegółach taryfikacji łącz do Internetu.

--
	Leszek.