Re: co to jest NASK? bylo: Re: Odp: poczta.pl i inne kwiatki

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 12:37:59 MET

On 26 Jan 1998, Pawlus Jerzy wrote:

> Kolego, troche spokojniej. Wiadomo, ze zarzadzanie domena pl jest
Tak, troche sie unioslem, przepraszam, ale mam powody...

> lakomym kaskiem, zarowno pod wzgledem prestizowym jak i finansowym.
> NASK prowadzil ta dzialalnosc wtedy gdy nie byla dochodowa, dlatego
> ma prawo prowadzic ja obecnie tak dlugo jak sie z niej wywiazuje .
Jasne ze jest lakomym konskiem, ale teraz mamy wolny rynek i taki
"lakomy" kasek nie powinien byc trzymany przez jedna osobe, tymbardziej
o zapedach dyktatorskich. Pisalem jak nalezy to rozwiazac, wedlog mnie,
zalozyc rade najwiekszych polskich ISP i utwozyc "NIC-a". Dochod z
oplat rocznych za domeny szedl by na oplacanie "niemych" specjalistow,
upgrade serwerow, kawalek lacza, itp.

> Wydaje mi sie, ze Twoje napady na NASK maja niezbyt szlachetne podloze
> DNS budzi i budzil spory nie tylko w Polsce. Twoja propozycja aby
> rozwiazac NASK i odebrac im pl nie jest zadna propozycja. Najlatwiej
> jest cos zburzyc, znacznej gorzej zbudowac.
To chyba naprawde niejest takie ciezkie do zbudowania. A burzy to tutaj
tylko NASK... polska gospodarke i dobry wizerunek polski wchodzacej do
NATO.

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/