Re: co to jest NASK? bylo: Re: Odp: poczta.pl i inne kwiatki

Autor: Pawlus Jerzy (Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 09:41:52 MET

> Obecnie staje sie to wedlog mnie sprawa panstwowa, szczgolnie w swietle
> wstapienia Polski do NATO. Rozne organizacje europejskie zaczynaja sie
> przygladac naszym strukturom... informatycznym rowniez. Zobacza co
> dzieje sie z internetem w Polsce i co stwierdza ? Komunizm w najczystrzej
> postaci, stwozony przez bojownikow o demokracje. Dlatego trzeba ten
> syf usunac czym predzej.

  Kolego, troche spokojniej. Wiadomo, ze zarzadzanie domena pl jest
  lakomym kaskiem, zarowno pod wzgledem prestizowym jak i finansowym.
  NASK prowadzil ta dzialalnosc wtedy gdy nie byla dochodowa, dlatego
  ma prawo prowadzic ja obecnie tak dlugo jak sie z niej wywiazuje .

  Wydaje mi sie, ze Twoje napady na NASK maja niezbyt szlachetne podloze
  DNS budzi i budzil spory nie tylko w Polsce. Twoja propozycja aby
  rozwiazac NASK i odebrac im pl nie jest zadna propozycja. Najlatwiej
  jest cos zburzyc, znacznej gorzej zbudowac.

Pozdrawiam

Jurek