Re: Odp: poczta.pl i inne kwiatki

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 12:46:02 MET

On 26 Jan 1998, Artur Czechowski wrote:

>No cóż - jeżeli wyjdziemy z takiego założenia, to możemy sobie tylko usiąść
>przy piwie i pomarudzić jaki ten świat jest niesprawiedliwy. Wiem jedno:
>na pewno InterNIC nie przeniesie obsługi DNSu jeżeli nie poczynimy w tym
>kierunku odpowiednich kroków.
Owszem. Na poczatek radzil bym zebrac przedstawicieli najwiekszych ISP
z kraju + PSI + ICM. Mysle ze jakas duza firma komputerowa mogla by
dac dwie silne maszyny w zamian za stala reklame na stronie WWW.
ICM pewnie moglby dac pomieszczenie i lacze (sorry ze sie za was wypowiadam,
ale widzac po tym co robicie mysle ze to realne :).

Jeszcze wczesniej rada providerow + PSI musiala by ustalic krotki i tresciwy
regulamin.

Cos wiecej potrzeba ?

>Co więcej - nie ma sensu robić czegoś takiego jeżeli NASK się nie zgodzi.
>Dlaczego? Dlatego, że trzeba od NASKu dostać bazy danych. I to nie tylko bazy
>DNSu, ale również danych klientów - odpowiedzialnych za stronę techniczną
>i administracyjną DNSu. Problemem jest raczej wynegocjowanie z NASKiem
Rozumiem ze sa to scisle tajne dane, zaszyfrowane i trzymane w wielkim
sejfie i moga zostac wydane tylko na specjalny rozkaz prezydenta podczas
zagrozenia dla kraju...

Tylko zeby NASK tak jak MSW nie zaczol palic (kasowac) tych dokumentow
(danych)...

>warunków przekazania DNSu. A potem to już krótka piłka - przekazanie
>kompetencji wiążące się z odpowiednim wpisem w DNSie.
Yep.

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/