Re: Odp: poczta.pl i inne kwiatki

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_kerigma.cyf.gov.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 12:22:22 MET

Antek [tenox_at_tenox.tc] in pl.listserv.polip wrote:
> OK. Mozemy sobie dyskutowac do woli. Pytanie jest czy RIPE/InterNIC pzezuci
> obsloge DNSu i innych zeczy z NASQ do NIC'a ?
> Ja w to mocno watpie. :(
No cóż - jeżeli wyjdziemy z takiego założenia, to możemy sobie tylko usiąść
przy piwie i pomarudzić jaki ten świat jest niesprawiedliwy. Wiem jedno:
na pewno InterNIC nie przeniesie obsługi DNSu jeżeli nie poczynimy w tym
kierunku odpowiednich kroków.
Co więcej - nie ma sensu robić czegoś takiego jeżeli NASK się nie zgodzi.
Dlaczego? Dlatego, że trzeba od NASKu dostać bazy danych. I to nie tylko bazy
DNSu, ale również danych klientów - odpowiedzialnych za stronę techniczną
i administracyjną DNSu. Problemem jest raczej wynegocjowanie z NASKiem
warunków przekazania DNSu. A potem to już krótka piłka - przekazanie
kompetencji wiążące się z odpowiednim wpisem w DNSie.

Pozdrawiam

--
Artur R. Czechowski <arturcz_at_knm.org.pl>
finger arturcz_at_kerigma.cyf.gov.pl for PGP key