Re: Panowie Administratorzy!

Autor: Jasiu Barczynski (jasiu_at_mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 08:26:11 MET

Czolem.

Jaroslaw Rafa wrote:

> Wlasciwie z tym wszystkim co piszesz moge zgodzic sie w 100%. A nie czytanie
> przez ludzi, co "komputer do nich pisze", albo co "pisze" w instrukcji, ktora
> dostali do lapy, jest faktycznie rzecza najbardziej wkurzajaca. "Problem" pod
> nazwa "mnie nie dziala" to faktycznie cos od czego w wiekszej ilosci mozna
> sie zalamac... :-(

Przyklad moim zdaniem rekordowy. Profesor (!) matematyki, a wiec umysl
scisly.
- Cos mi poczta nie dziala!
- A jak sie to objawia?
- Cos mi pisze po angielsku...
- A co ? (Pytam w zasadzie niepotrzebnie, bo sytuacja powtarza sie po
  raz trzeciu czy czwarty)
- Chwileczke, tylko wlacze... (Czyta. Angielski oczywiscie zna.)
  "You have another instance of elm.... remove /tmp/mbox..."
- I co usuniety?
- Nie, a usunac?
- Tak. (Usuwa. Wie jak).
- O!!! pomoglo. Dziekuje bardzo.
- Prosze bardzo. Nastepnym razem prosilbym o [..] przed wylaczeniem
  komputera.
- Oczywiscie.
Jeszcze przed uplywem tygodnia sytuacja sie powtarza. No i mam opinie
faceta,
co to na wszystkich wrzeszczy...

Pozdrowienia,
Jasiu Barczynski

Ryszard Jan Barczynski; Physics Dept.; Techn. Univ. of Gdansk; Poland
    http://www.mif.pg.gda.pl/homepages/jasiu    tel.(+4858)471832