Re: w3cache a świeżość zasobów (Było: serwer mikrosoftu)

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 17:07:39 MET

Michał Mosiewicz <mimo_at_lodz.pdi.net> wrote:
: Jaroslaw Lis wrote:
: > Chyba nie zrozumiales: Jarek chce na swojej stronie umiescic link
: > do powiedzmy cen na gieldzie [komputerowej], ceny sa na innym serwerze,
: > aktualny plik nazywa sie ceny9743.html, a Ty proponujesz zeby za tydzien
: > plik aktualny nazywal sie ceny9744.html.

: Nie Jarku, to ty nie zrozumiałeś. Przecież wyraźnie pisałem wcześniej,
: że dla takich dokumentów stosuje się expiresy [...]

: Natomiast takie tworzenie dokumentów, że będziesz miał ceny.html bez
: żadnej expiracji i zmieniał je co tydzień doprowadzi do tego, że linki
: przestają być kontekstem treści i cache przestaje być treścią.
: Oczywiście, to Twoja sprawa, jak to zrobisz.

No pieknie - ale jak jestem amatorem i na gielde chodze przecietnie co dwa
tygodnie? Ale co tam z gielda - nigdy nie zmieniales tresci swoich
stron?

Zgodze sie z Jarkiem - nowa wersja pod nowa nazwa moze spowodowac
jedynie sieganie ludzi do bardzo przeteminowanych wiadomosci, lub tez
"file not found" ...

J.