Re: w3cache a świeżość zasobów (Było: serwer mikrosoftu)

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 00:36:03 MET

Jaroslaw Lis wrote:

> Chyba nie zrozumiales: Jarek chce na swojej stronie umiescic link
> do powiedzmy cen na gieldzie [komputerowej], ceny sa na innym serwerze,
> aktualny plik nazywa sie ceny9743.html, a Ty proponujesz zeby za tydzien
> plik aktualny nazywal sie ceny9744.html.

Nie Jarku, to ty nie zrozumiałeś. Przecież wyraźnie pisałem wcześniej,
że dla takich dokumentów stosuje się expiresy i jest je szczególnie
łatwo zastosować, bo możesz datę przewidzieć. To jest klasycznie
dynamiczny dokument i już. Zobacz co odpisywałem Michałowi Jankowskiemu,
zobacz co pisałem dwa listy wcześniej (w całości, a nie tylko we
fragmencie na który odpisywałem).

Natomiast takie tworzenie dokumentów, że będziesz miał ceny.html bez
żadnej expiracji i zmieniał je co tydzień doprowadzi do tego, że linki
przestają być kontekstem treści i cache przestaje być treścią.
Oczywiście, to Twoja sprawa, jak to zrobisz.

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340