Re: serwer mikrosoftu

Autor: Robert Maron (robmar_at_domek.slodki.domek)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 22:16:48 MET

Michał: [pl.listserv.polip: Mon, 27 Oct 1997 19:30:07 +0100]
: Robert Maron wrote:
: > wydaje mi sie, ze sugerowales, ze z cache jest wolniej (wiecej przesylu) niz
: > bez; zdziwilem sie, bo to nieprawda; moze Cie nie zrozumialem...
: Nie.

aaaa, zle zrozumialem; przepraszam...

: Pisałem w kontekście używania expiresów. Chodzi mi o to, że jeśli
: jakiś zasób opatrzony jest właściwie ustawionymi expiresami/max-age, to
: nie potrzeba przesyłać nic, żeby wiedzieć, że zasób jest aktualny lub
: nie. W przypadku, gdy expires'a nie ma, to:
[...]

jasne, racja;

co nie zmiena faktu, ze najlepiej, gdy serwer zawsze podaje prawdziwe dane a
nie stara sie przewidziec dzialanie cache...

pozdrawiam,
rober

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/