Re: Serwery w3cache

Autor: Robert Maron (robmar_at_domek.slodki.domek)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 22:26:29 MET

Jaroslaw: [pl.listserv.polip: 27 Oct 1997 19:54:13 GMT]
: Nie wiem jak z geografia twoich Zakladow, ale u mnie jest dwadziescia
: wydzialow, 40 instytytow i katedr, zakladow [w sensie jednostki
: administracyjnej] nie zlicze - na jednym "campusie".
: Polaczone swiatlowodami politechniki, wiec naprawde nie widze sensu zeby
: byl tu wiecej niz jeden dobrze prowadzony cache.

to zrzuccie sie na admina, skoro Was tyle; co za problem, jak zaplacicie
10kzl/mies. to pewnie bedzie dobrze prowadzony; po podziale to jest
500zl/mies na wydzial, to chyba nie problem? oplaty za polaczenie ze swiatem
zapewne sa znacznie wyzsze...

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/