Re: Serwery w3cache

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 21:55:38 MET

Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl>:

> Nie wiem jak z geografia twoich Zakladow, ale u mnie jest dwadziescia
> wydzialow, 40 instytytow i katedr, zakladow [w sensie jednostki
> administracyjnej] nie zlicze - na jednym "campusie".
> Polaczone swiatlowodami politechniki, wiec naprawde nie widze sensu zeby
> byl tu wiecej niz jeden dobrze prowadzony cache.

nawet w takiej sytuacji czesto warto postawic lokalnego cache'a,
jesli korzysta z niego jakas grupa ludzi np. o wspolnych zainteresowaniach
zawodowych, niekoniecznie zbieznych z zainteresowaniami przecietnego
uzytkownika miejskiego w3cache.
co wiecej - na takim lokalnych serwerze mozna utrzymywac zupelnie inna
strategie keszowania, ktora niekonicznie musialaby byc dobra dla
serwera 'ogolnego przeznaczenia'.

To w mysl zasady: lokalizuj co lokalne.

--w