Re: Serwery w3cache

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 20:45:48 MET

Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl> wrote:
: Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl>:
: > Do tego dochodzily sytuacje gdy reload nie dziala, albo bezposrednio
: > dziala, a przez cache bo .... wroclawski pyta sie icm, a ten wisi.
: > Tak mnie przynajmniej poinformowano, z dopiskiem ze teraz powinno byc
: > lepiej.

: jesli cache we wroclawiu nie moze sie polaczyc z tym w icm,
: to powinien automatycznie sciagac bezposrednio ze zrodla,
: chyba ze cos ma zle skonfigurowane...

Np przyklad czas retransmisji. Stoi, stoi, stoi i czeka na timeout,
a bezposrednio ze zrodla idzie piorunem.
Niestety - nie ja tym administruje...

: > No i jeszcze maly problem, gdy cache ma bledne dane, a ja nie mam
: > szanszy przycisnac 'reload' - to wina netszkapy, ale niestety taka
: > jest.

: ? dlaczego ?

masz strone z linkami do plikow .zip, czy .exe.
Np http://sunsite.icm.edu.pl/tucows/term95.html

Sciagasz pierwszy plik - Anzio Lite.
Zle sie sciagnal.

Moze sie myle, ale jak na moj gust to netszkapa nie daje ci szansy wykonania
opcji reload na tym pliku. Wtedy siegasz do network/preferences/proxy,
wylaczasz w3cache, i musisz czekac na awarie w nask zeby miec potrzebe go
wlaczyc...

P.S. Dla testow wlaczylem sobie w3cache pare godzin temu.
     Wlasnie przy tej stronie czekam, czekam, a ona pusta.
     Po reload sie pojawila. ICM zawinil, czy cache zawinil?

: > Dalej kwestia ze wpisuje "3com" - netszkapa sciaga. Wpisuje
: > "papuga" - sciaga. Wlaczam cache - cannot find DNS entry.
: > To sie na szczescie daje troche skonfigurowac.

: to juz raczej w kategorii zartu, prawda ?
: papuga.icm.edu.pl does not exist (Authoritative answer)

Ladny mi zart. papuga.ict.pwr.wroc.pl exist jak najbardziej, stoi pol metra
dalej, ale po wlaczeniu w3cache.pwr.wroc.pl dostaje informacje
ze papuga.pwr.wroc.pl nie istnieje.

J.