Re: Serwery w3cache

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 19:55:52 MET

Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl>:

> W3cache po prostu czesto nie dziala:-)

to chyba raczej :-( niz :-) ?

> Problem jest oczywiscie czysto lokalny, ale troche rzutuje na MOJ
> punkt widzenia. Maszyna po prostu nie ma dobrego administratora.

> Do tego dochodzily sytuacje gdy reload nie dziala, albo bezposrednio
> dziala, a przez cache bo .... wroclawski pyta sie icm, a ten wisi.
> Tak mnie przynajmniej poinformowano, z dopiskiem ze teraz powinno byc
> lepiej.

jesli cache we wroclawiu nie moze sie polaczyc z tym w icm,
to powinien automatycznie sciagac bezposrednio ze zrodla,
chyba ze cos ma zle skonfigurowane...

> No i jeszcze maly problem, gdy cache ma bledne dane, a ja nie mam
> szanszy przycisnac 'reload' - to wina netszkapy, ale niestety taka
> jest.

? dlaczego ?

> Dalej kwestia ze wpisuje "3com" - netszkapa sciaga. Wpisuje
> "papuga" - sciaga. Wlaczam cache - cannot find DNS entry.
> To sie na szczescie daje troche skonfigurowac.

to juz raczej w kategorii zartu, prawda ?
papuga.icm.edu.pl does not exist (Authoritative answer)

> W sumie - korzystanie z cache dostarcza troche klopotow, i chcialbym
> miec jakis solidniejszy powod do korzystania niz te 40%...

przesadzasz z tymi klopotami. u nas wszyscy uzytkownicy i pracownicy
od sekretarki do dyrektora uzywaja w3cache i jakos dla nich to nie jest
za trudne ... :-)

--w