Re: Serwery w3cache

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 20:54:13 MET

Robert Maron <robmar_at_domek.slodki.domek> wrote:
: Jaroslaw: [pl.listserv.polip: Sun, 26 Oct 1997 14:42:05 GMT]
: : Z zagranica tak. W jednym budynku nie. Ale ty pisales o cache w kazdym
: : zakladzie.

: ale keszujesz po to, zeby oszczedzac lacza wydzial<->nask i polsk<->swiat;
: a pisalem o tym, ze w tym celu najlepiej miec cache lokalne, bo mozesz nim
: sam administrowac, podpiete do ,,mocnych'' rodzicow

O ile uwage o administracji przyjmuje [w koncu narzekam na zle
administrowany], to generalnie niezbyt sie zgadzam.

Nie wiem jak z geografia twoich Zakladow, ale u mnie jest dwadziescia
wydzialow, 40 instytytow i katedr, zakladow [w sensie jednostki
administracyjnej] nie zlicze - na jednym "campusie".
Polaczone swiatlowodami politechniki, wiec naprawde nie widze sensu zeby
byl tu wiecej niz jeden dobrze prowadzony cache.

Owszem - sa odlegle oddzialy, roznie podlaczone - tam mozna wystawic
cache lokalny i oszczedzic platne lacza.

J.