Re: Serwery w3cache

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 22:03:56 MET

Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl>:

> Np przyklad czas retransmisji. Stoi, stoi, stoi i czeka na timeout,
> a bezposrednio ze zrodla idzie piorunem.
> Niestety - nie ja tym administruje...

tia, trudno wszystkich zadowolic.
oczywiscie zeby osiagnac to co bys chcial, wystarczy zmniejszyc timeout
i wlaczyc source_ping.

> Moze sie myle, ale jak na moj gust to netszkapa nie daje ci szansy wykonania
> opcji reload na tym pliku. Wtedy siegasz do network/preferences/proxy,
> wylaczasz w3cache, i musisz czekac na awarie w nask zeby miec potrzebe go
> wlaczyc...

no tak - masz racje - powinno byc.
zawsze mozna wymusic to recznie, albo napisac odpowiedniego
klienta np w perlu, ale komu by sie chcialo tego uzywac.

> P.S. Dla testow wlaczylem sobie w3cache pare godzin temu.
> Wlasnie przy tej stronie czekam, czekam, a ona pusta.
> Po reload sie pojawila. ICM zawinil, czy cache zawinil?

wszystko jedno. zawszec to ICM :-(

> Ladny mi zart. papuga.ict.pwr.wroc.pl exist jak najbardziej, stoi pol metra
> dalej, ale po wlaczeniu w3cache.pwr.wroc.pl dostaje informacje
> ze papuga.pwr.wroc.pl nie istnieje.

no fakt - to sprawka konfiguracji w3cache.
kiedys nasi uzytkownicy wpisujac w icm-ie http://www/ dostawali
www.tpsa.pl, bo mielismy w3cache z tpnetu jako sibling, a on
dopisywal wlasna domene i jakos pechowo nasz w3cache to zkeszowal ...

--w