Re: Serwery w3cache

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 01:32:26 MET

On 26 Oct 1997 19:06:28 GMT, Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl>

>a na czym wlasciwie polega Twoj problem ?
>cos Ci nie dziala z w3cache na pwr ?

W3cache po prostu czesto nie dziala:-)
Problem jest oczywiscie czysto lokalny, ale troche rzutuje na MOJ
punkt widzenia. Maszyna po prostu nie ma dobrego administratora.

Do tego dochodzily sytuacje gdy reload nie dziala, albo bezposrednio
dziala, a przez cache bo .... wroclawski pyta sie icm, a ten wisi.
Tak mnie przynajmniej poinformowano, z dopiskiem ze teraz powinno byc
lepiej.

No i jeszcze maly problem, gdy cache ma bledne dane, a ja nie mam
szanszy przycisnac 'reload' - to wina netszkapy, ale niestety taka
jest.

Dalej kwestia ze wpisuje "3com" - netszkapa sciaga. Wpisuje
"papuga" - sciaga. Wlaczam cache - cannot find DNS entry.
To sie na szczescie daje troche skonfigurowac.

W sumie - korzystanie z cache dostarcza troche klopotow, i chcialbym
miec jakis solidniejszy powod do korzystania niz te 40%...

J.