Re: Serwery w3cache

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 01:32:30 MET

On 26 Oct 1997 17:49:47 +0100, Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote:
> Jarek> Moze. W przypadku mirrora nie mam watpliwosci ze zmiejsza ruch w
> Jarek> sieci WIELOKROTNIE, a nie zaledwie 1.5 raza.
>
>Czy mógłbyœ podać Ÿródło tych autorytatywnych stwierdzeń ?

A ile osob korzysta z Waszych archiwow?
Moze sie myle, i to jest jedna osoba dziennie,
ale jesli jest to troche wiecej, to wez pod uwage ze kazdy MB musialby
byc sciagniety ze swiata.
A zawartosc chyba sie tak czesto nie zmienia zeby ruch przy
uzgadnianiu zawartosci przekroczyl sciagane od Was dane..

Zreszta - masz logi pod reka - podaj ile taki tucows sciagnal sam, a
ile z niego sciagnieto...

J.