Re: Serwery w3cache

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 20:16:33 MET

Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl>:
> On 25 Oct 1997 21:03:25 GMT, Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl>

> A widzisz jakis sens montowania cache u siebie jesli do najblizszego
> mam 100Mb/s ?

Sam powyzej napisales, ze dziala Ci za wolno, bo 'nie masz go w pokoju',
wiec to chyba raczej pytanie do Ciebie ...

> Przemnoz przez ilosc cachy w kraju.

przemnozylem juz na samym poczatku :-)

swoja droga, gdyby wszyscy rozumowali tak jak ty, to nie mielibysmy
teraz w Polsce 3 tys. serwerow WWW, tylko jeden wielki serwer
(bo po co marnowac tyle maszyn ?).

> Moze. W przypadku mirrora nie mam watpliwosci ze zmiejsza ruch w sieci
> WIELOKROTNIE, a nie zaledwie 1.5 raza.

zalezy jakiego mirrora.

> Ile to podawano dla NASK ... cos pare %.
> Chetnie uslysze wyliczenie.

Nie uslyszysz. chodzi mi tylko o to, zebys nie pisal o rzeczach,
o ktorych nie wiesz tak, jakbys wiedzial.

--w