Re: Serwery w3cache

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 19:37:54 MET

Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl> wrote:
: Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl>:
: > >> 1) czas [wtedy gdy cache kiepsko dzialal - ja go niestety nie mam w
: > >> pokoju]
: > >
: > >Robert juz Ci sugerowal, zebys postawil cache lokalnie u siebie. :-)
: > >(napisales, ze to bez sensu)

: > A widzisz jakis sens montowania cache u siebie jesli do najblizszego
: > mam 100Mb/s ?

: Sam powyzej napisales, ze dziala Ci za wolno, bo 'nie masz go w pokoju',
: wiec to chyba raczej pytanie do Ciebie ...

On mi nie dziala za wolno tylko kiepsko.
Nadal nie widze glebszego sensu instalowania cache u siebie tylko dlatego
ze w sasiednim budynku nie ma kompetentnego administratora ....
Mniejszy sens jest :-)

J.