Re: Jaki jest ten Internet?

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_okonet.com.pl)
Data: Sun 12 Oct 1997 - 21:53:02 MET DST

Slawek wrote:

> Nie jeden Infoseek istnieje. Jest yahoo jest excite jest hot-bot.
> Czy laczne polskie zasoby tych komercjalnych wyszukiwrek sa mniejsze niz
> polskiego infoseek?

Wlasnie cie o to spytalem. Wiesz? Chyba jednak nie wiesz. Zasoby tych
uslug wyszukiwawczych dotyczace Polski sa sporo mniejsze od zasobow
zgromadzonych w Infoseek.

> A polski excite czy yahoo?

Mowisz teraz zapewne o katalogach zasobow internetowych takich jak
Wirtualna Polska czy OptimusNet, komercyjnych ale dalej nijak nie
konkurencyjnych do Infoseek.

> Argumentowanie ze poslki internet jest akademicki bo taka u nas pogoda i
> prawa ekonomii nie dzialaja spotka sie z riposta w tylu "I co z tego?"
> Prawa ekonomii sa powszechne.

Nikt nie powiedzial, ze polski Internet jest akademicki - wymysliles to
sobie. Probujemy ci tylko wytlumaczyc, ze jest rownie wazny jak
komercyjny.

> Czego nie ma komercja co maja serwisy akademickie?

1. Najwiekszej uslugi wyszukiwawczej w Polsce.
2. Najwiekszego serwera FTP.
3. Wiekszosci sieci Usenet w Polsce.
4. Wiekszosci (jesli nie calej) sieci IRC w Polsce.
5. Calkiem sporej liczby kont pocztowych (ja oceniam to na co najmniej
1/3)
itd.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.info.pl/ - Wiadomosci Internetowe