Re: Jaki jest ten Internet?

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 12 Oct 1997 - 22:18:08 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
: Jaroslaw Zielinski wrote in message <343F8AF6.6050_at_okonet.com.pl>...
: >
: >A czy w calym watku (no, chyba juz liczonym w setkach postingow) ciebie
: >przynajmniej raz nie obrazil? Czy chcialbys, by obraz polskiego
: >Internetu byl taki, jak go przedstawia Slawek Duchnowski? Ja nie mam nic
: >przeciwko sensownej krytyce, ale wlasnie SENSOWNEJ, opieracej sie choc w
: >czesci na faktach.

: Masz racje, ale nie upowaznia to do obrazania innych niestosownymi tekstami.
: Nie trzeba sie z kogos nabijac, aby udowodnic ze nie ma on racji.

A ja tutaj nie rozumiem dlaczego uważasz tekst Marcina (bo to chyba Marcin
pisał?) za niestosowny? Przecież z listów które tutaj przysyła Sławek
wynika, że wyznaje on zasadę "pieniądz rządzi tym światem". A skoro
wyznaje takie poglądy, to chyba oczywiste jest że wszystko - także
jego milczenie - powinno się dać kupić? Więc co jest takiego
obraźliwego w tej propozycji?

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND