Re: zadowolenie uzytkownikow

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 12:30:21 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

:>częściowego finansowania. Z moich podatków utrzymują się także np.
:>szpitale psychiatryczne, ale ani mi przez myśl nie przejdzie, że
:>miałbym pracującym tam lekarzom dyktować, jak mają wykonywać swój
:>zawód.
: Ty Panie Leszek tkwisz w ekonommi socjalizmu jeszcze.

Nawet jeśli, to wolę to od tkwienia w po uszy w kompleksach imigranta.

: Jesli twoj komputer obsluguje dzial marketingu to oni funduja twoja prace,

Nie obsluguje.

: Jesli rachunki to oni sa twoim klientem.

Nie są.

: I jesli przestaniesz zapsokajac ich potzreby (potzreby ludzi uzywajacych
: twojej maszyny)

Mojej maszyny używam głownie ja. Po to została kupiona: żebym miał swoje
prywatne królestwo-poligon.

:>Implementacyjnie niewielki. Ale merytorycznie większy, bo przyzwyczaja
:>użytkownika do tego, że jest inaczej, niż jest naprawdę.
: Ty chlopie ty jestes administator nie filozof.
: Czy Ty musicie byc wszystkim, wszedzie?

Skądże. Pozostawimy to Tobie.

: Jesli uzytkownik tak chce to znaczy ze ma racje.

ZKC.

: Skadze jesli by ktos od ciebie wymaga abys zaczal podlewac kwiatki
: powiedzial bym ze to bzdura. Efetywny zespol to zespol gdzie kazdy
: wie co do niego nalezy. I to robi.

Bingo! Robi, a nie mówi innemu, co tamten ma robić.

--
	Leszek.