Re: zadowolenie uzytkownikow

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 19:06:49 MET DST

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:
: Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

: : Tzan zystem jest robiony pdo uzytkownickow anie odwrotnie.
: : Zanim odpowiesz uswiadom sobie ze slowo uzytkownick oznacza kazdego kto
: : funduje prace twojego komputera.

: Ten fundujący to żaden tam użytkownik, tylko osoba ponosząca ciężar
: częściowego finansowania. Z moich podatków utrzymują się także np.
: szpitale psychiatryczne, ale ani mi przez myśl nie przejdzie, że
: miałbym pracującym tam lekarzom dyktować, jak mają wykonywać swój
: zawód.

I nie zapomnij dodać, że nie czujesz się *uzytkownikiem* ani
*klientem* szpitala psychiatrycznego (ja w każdym razie nie, mimo że
i ja swoimi podatkami funduję ich pracę).

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej