Re: Glupota niektorych userow

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 12:39:43 MET DST

Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl> wrote:
: Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>:
[----]
: > Ja bardzo przepraszam: jeśli ten thread dalej ma się rozwijać w tym kierunku,
: > to może zmieńmy nazwę grupy z pl.listserv.polip na:
: > pl.uswiadamianie.slawka.duchnowskiego.na.temat.podstaw.dzialania.internetu
: > ??

: To Slawek Duchnowski ciagle jeszcze wypowiada sie na temat Internetu ?
: bo ja juz jego postingow nie widze ... , myslalem, ze sobie juz dal spokoj.

Ja też nie widzę jego postingów, za to widzę próby (chyba skazane z
góry na niepowodzenie) uświadomienia mu pewnych rzeczy. Np. że
Internetu nie wymyślił Bill Gates, tylko ci paskudni jajogłowi...
i to jeszcze opłacani z rządowych funduszy; i że cały ten Internet
bazuje głównie na oprogramowaniu typu "freeware" (a nie "feeware" :->)
stworzonym przez pojedyncze osoby, a najcenniejsze zasoby w tymże
Internecie dostępne są również dziełem prywatnych zapaleńców (często
studentów), a nie wielomilionowych korporacji...

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej