Re: Glupota userow? (bylo Re: bannermania.<<NOM>>.pl)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 12:19:26 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

:>Sławku, o ile mi wiadomo, w języku polskim słowa "klient" i "użytkownik"
:>nie są synonimami. Ale coż, pewnie w USA wiedzą lepiej... ;)))
: No jak to nie? Kazdy uwytkownik twojego systemu jest twoim klientem.
: Ty go OBSLUGUJESZ. Ty mu zapewniasz pewna usluge.

(1) Niekoniecznie użytkownik jest klientem.
(2) Nawet jeśli tak właśnie jest, to implikacja nie jest równoważnością.
    A może w USA jest? ;)

: Tylko ze jesli ty sobie nie zdajesz sprawy jak pelnisz organizacji role
: to jak mozesz ja spelniac dobrze?

Ja sobie doskonale zdaję, jaką pełnię rolę...

: To jest rola dla twojego managera aby ci to wyjasnil.

...i nie potrzebuję żadnego menago, żeby mi to wyjaśnił. Mam pilnować, aby
to, co jest, działało stabilnie. I mam usuwać zagrożenia dla tego stanu.
A zachcianki użytkowników bywają takimi zagrożeniami; nie wszystkie, ale
to wystarczy, żeby nie spełniać każdej tylko dlatego, że użytkownik sobie
tak wymyślił.

--
	Leszek.