Re: Glupota userow? (bylo Re: bannermania.<<NOM>>.pl)

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 17:52:33 MET DST

Lech Szychowski wrote in message <61i5qo$h4s$2_at_news.pse.pl>...
>Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>
>:>: Jak to maszyna nie ma uzytkownikow?
>:>Ano tak zwyczajnie: nikt się na nią nie loguje.
>: No i co z tego? Dlaej ma klienta czyli kogso na czyje zlecenie
>: pracuje.
>
>Sławku, o ile mi wiadomo, w języku polskim słowa "klient" i "użytkownik"
>nie są synonimami. Ale coż, pewnie w USA wiedzą lepiej... ;)))

No jak to nie? Kazdy uwytkownik twojego systemu jest twoim klientem.
Ty go OBSLUGUJESZ. Ty mu zapewniasz pewna usluge.
A czy on tobie przynosi pieniedze w woreczku
 czy tez sa one "doprowadzane" do ciebie poprzez wewnetrzny rozrachunek
firmy to juz szczegol techniczny.

>: Czy ktos Panu inzynierowi wyjasni pojecia external/internal customer?
>
>(a) nie wymyślaj mi od inżynierów :)
>(b) czy ktoś Ci wyjaśnił różnicę między pojęciami "user" i "customer"?

No wlasnie user/client, czy tobie ktos kiedy to wyjasnil?
Czy ktos ci powiedzial

>: Czy rzeczywiscie taki jest poziom polskich uczelni ze nia daja podstaw
>: wiedzy ekonomicznej/zarzadzania?
>
>Jak rozumiem, chciałeś w ten sposób przekazać nam, że amerykańskie
>uczelnie dają wszelkie podstawy? Bo nie widzę powodu, żeby akurat
>ekonomia i zarządzanie miały by być uprzywilejowane...

Skadze, naszych noblistow ksztalcimy w warszawie.

>: Jak to wszytsko dziala jesli ten Pan wie kto jest jego klientem?
>
>Bardzo prosto: działanie nie zależy od tego, kto jest klientem
>(przypominam przy okazji o rozróżnieniu klient vs użytkownik),
>tylko od tego, jak dobrze wykonam to, co powinienem - a powinienem
>robić zgodnie z regułami sztuki, a nie zachciankami użytkowników.

Tylko ze jesli ty sobie nie zdajesz sprawy jak pelnisz organizacji role
to jak mozesz ja spelniac dobrze?
To jest rola dla twojego managera aby ci to wyjasnil.
Management w Polsce ciagle jest na bardzo niskim poziomie bo trudniej
wyksztalcic dobrego managera niz np informatyka (co ma tez odbicie w
zarobkach)