Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 12:12:32 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

: Mysle ze tu sie nie da tego tak rozgraniczyc. Celem kazdej firmy jest
: zaspokajanie poztreb klientow, jesli to sie nie dzieje trac wszyscy
: lacznie ze sprzataczkami.

Zaspokajanie potrzeb? OK. Ale nie zaspokajanie zachcianek i bicie czołem.
Ani tzw. dyspozycyjność. Użytkownicy mają swoją robotę, administratorzy
mają swoją.

: To nie jest kwestai merytoryczna jesli pracuejsz jako dminstartor systemu
: wiec spelaniasz okreslona role.

Twierdzisz, że praca administratora jest niemerytoryczna?

: Nie chodzi tu o twoej poglady polityczne filozoficzne tylko czy chcesz
: pracowac czy nie.

Chcę; gdybym nie chciał, to bym nie pracował :) Ale nie oznacza to jeszcze,
że chcę pracować za wszelką cenę. Czytaj: zależy od tego, jak i co miałbym
robić. Na razie jestem jeszcze wystarczająco bystry, żeby nie musieć być
osobnikiem liżącym d* szefowi.

--
	Leszek.