Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: piotr pogorzelski (piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 15:01:25 MET DST

PR> Zdrowe zasady to tzw. prawo rynku. Srodowiska akademickie nie kieruja
PR> sie prawami ekonomicznymi, tylko jakimis ideami. Wszystko jest w
PR> porzadku, dopoki owe idee nie stoja w sprzecznosci ze zdrowym
PR> rozsadkiem. W normalnych warunkach zdrowy rozsadek zwycieza. W
PR> nienormalnych nie masz prawa nawet zajeknac.

Dzieki tym zdrowym zasadom rynku, juz niedlugo udlawie sie przy
kolacji albo dostane apopleksji __slyszac__ kolejna reklame (proszku,podpasek
czy innych niezbednych mi do zycia akcesorow) nadawaną w naszych ukochanych
telewizjach. Oby mi sie tylko wtedy reka nie omskla przy "rm -rf *smiec", bo
pisze do krajowej rady, a oni (jak bylo widac na przykladzie polsatu)
musza rozpatrzec kazdy list.

PR> O czym ja mowie? Oczywiscie o cudownym rozmozeniu domen (med, art, nom,
PR> priv, biz). Czy wiesz, w jakiej domenie szukac prywatnej kliniki
PR> dentystycznej? W com'ie czy w med'zie? Szczerze mowiac ja bym umiescil w
PR> com'ie (w koncu to komercyjna instytucja). Problem jest wtedy, gdy ktos
PR> za ciebie decyduje, co gdzie ma sie znajdowac i tu zadne twoje argumenty
PR> nie skutkuja.

A jak szukasz dentysty to idziesz na ulice dentystyczna ?
Od szukania jest Rwhois/infoseek, a nie DNS.
Ale skoro chcesz zgadywac twoja sprawa. Tylko nie zadaj aby
caly swiat dostosowywal sie do Twojego posobu myslenia.
Osoba rejestrujaca domene, nie musi uwzgledniac
tego, gdzie ty bys ja umiescil. Ty mozesz zdecydowac
o tym gdzie chcesz umiescic domene swojej firmy.

Ludzie, pomyslcie, to nie boli.

--
piotr pogorzelski