Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Piotr Roszatycki (dexter_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 15:18:59 MET DST

piotr pogorzelski wrote:

> A jak szukasz dentysty to idziesz na ulice dentystyczna ?
> Od szukania jest Rwhois/infoseek, a nie DNS.
> Ale skoro chcesz zgadywac twoja sprawa. Tylko nie zadaj aby
> caly swiat dostosowywal sie do Twojego posobu myslenia.
> Osoba rejestrujaca domene, nie musi uwzgledniac
> tego, gdzie ty bys ja umiescil. Ty mozesz zdecydowac
> o tym gdzie chcesz umiescic domene swojej firmy.
>
> Ludzie, pomyslcie, to nie boli.

Oj, boli...

Wiesz, gdyby ludzi zmuszac do myslenia, to na kazdym biurku stal Unix
Workstation a nie Windoza95. Na niemysleniu bazuje niejaki pan B. Gates
i niezle zbija kase.

Jaki procent ludzi w USA szuka firme wpisujac www.firma.com ?
Czy zdazylo ci sie wpisac www.altavista.com zamiast
www.altavista.digital.com ?

Moze czas sie przyzwyczaic do panujacych realiow?

--
Piotr "Dexter" Roszatycki
mailto:dexter_at_fnet.com.pl