Re: administrator 'akademicki' ?

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 14:52:32 MET DST

Piotr Piatkowski wrote in message <61hv67$5qp$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
>Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>
>: Domena irc.pl (alias pocztowy) nie jest zadnym wyjatkiem wsrod hotmail
>: polbox itp
>: Usluga IRC zas to dla mnie zabawka dla dzieci.
>
>Zaraz, zaraz... Bo tutaj muszę na chwilę poważnie (chociaż normalnie
>Twoje listy czytam dla rozrywki - a ubaw mam przy tym nieziemski),

Ja ma tez ubaw jak czytam naiwne teskty o internecie i sojalizmie w nim
panujacym. Chcialoby sie spytac jak to mozliwe ze w takim razie w kraju rad
on nie powstal tylko w USA pieniadz milujacym?

>ale chyba rozminąłeś się z prawdą. Co to znaczy że domena irc.pl nie
>jest żadnym wyjątkiem? hotmail i polbox utrzymują się z reklam,

A ciebie utrzymuje podatnik.
Poza tym polbox nie dolacza reklam do e-mail tak jak np juno.
Wiec trudno powiedziec aby sie utzymywal z reklam pzoa jedna autoreklama
przy pomocy wlasnego adresu: free.polbox.pl.

I to jest dowod na to ze serwisy komercjalne potrafia wiecej nzie jakis
zapaleniec. Chyab ze meni pamiec zawodzi i ktos juz oferowal darmowe
skrzynki e-mail na serwerach akademickich.

>natomiast domena irc.pl powstała dlatego, że kiedyś wpadłem na taki
>pomysł, później przekonałem kilkoro ludzi że to w ogóle ma sens, a od
>tamtego czasu poświęcam trochę swojego czasu (nie żeby dużo - ale
>zawsze z pół godziny na tydzień), żeby tą domenę obsługiwać.

I chwala ci za to. To swietny pomysl.

>Po pierwsze grosza za to nie biorę (a moi przełożeni nawet nie wiedzą
>że coś takiego jest - żeby nie było że mam taki obowiązek), po
>drugie jest to przykład na to że coś powstaje dzięki działaniu
>pojedynczych ludzi (tu wrodzona skromność przeze mnie przemawia :-) ).

, AGH Krakow, POLAND

O jakim dzialaniu pojedynczych ludzi piszesz?
Przeciez ktos placi za maszyne ktorej uzywasz do tych aliasow?
Ktos placi za maszyne i za przylacze.
Zrob to z domu na swoim wlasnym sprzecie a wtedy przyznam ci racje: to efekt
wylacznie twojego zapalu.
BTW Uwazam irc.pl za swietny pomysl i podoba mi sie adres z tej domeny mino
ze mozliwosci darmowego mail i aliasow jest dzis tysiace.