Re: Chore pomysly...

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 13:04:29 MET DST

Jaroslaw Lis wrote in message <61ic2s$7rk$18_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Dla mnie moze byc chore ze nie moge wykupic konta mgb w qdnet.pl.
>Co to , q*, place to wymagam!

A kto Ci powiedzial, ze nie mozna! Powiedz mi i zaraz wyrzucam go z
roboty!

>mbg to moze jescze mi prezes sprzeda :-), ale jak juz wczesniej ktos
>bedzie mial konto lis?

Wszystko sie da zalatwic, spoko :)

>A czy celem konta na uczelni jest prezentacja strony www ? :-)

Na tamtym serwerze TAK, sprawdz.

>Wcale nie jest pewne czy mu za to placa..

Za picie kawy pewnie czy za wyglad?

>A co sie dzieje?
>
>Ja tez nie widze w tym nic specjalnie chorego - ale wydzwiek podobny -
>konto klientowi zablokowac mozna i wcale nie trzeba tego wczesniej z
nim
>uzgodnic.

U mnie ludzie placa za konto, jak nie placa to najpierw dowiaduje sie
dlaczego.

>P.S. Co to za traktowanie klientow macie w tym qdnet: czytam oferte
> sprzedazy na www i nikomu sie nawet nie chcialo zamiescic
> wzoru umowy zawieranej z klientem :-)

Utajniona, na wszelki wypadek :)
Po prostu nie ma takiej potrzeby.

>To dla zrownowazenia tego "bacznosc-spocznij".
>Jak widac w komercji podejscie administratora do usera jest podobne :-)

Moge odpowiadac tylko za siebie. Sugerujesz, ze to moja robota z tym
"pacanem"?

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl   http://www.qdnet.pl/~mgb/