Re: Chore pomysly...

Autor: piotr pogorzelski (piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 17:01:59 MET DST

MB> A kto Ci powiedzial, ze nie mozna! Powiedz mi i zaraz wyrzucam go z
MB> roboty!

DZIEKUJE BARDZO ZA KONTO, ALE NIECH PAN COS BARDZOSZYBKO ZROBI, ZEBY NIE
PRZYCHODZILY DO MNIE ROZNE DZIWNE LISTY OD ZUPELNIE NIEZNANYCH MI
LUDZI. MANIACY CZY CO. JAK JEDNEMU ODPISALEM, TO MI STRASZNIE
NAUBLIZAL I TO JAKIMIS DZIWNYMI SLOWY. JA MAM WSZYSTKIE CZLONKI W PORZADKU
I NICZEGO MI NIE BRAKUJE.

TYLKO SZYBKO BO TRACE CZAS (PRZYPOMINAM, ZE JESTEM PANSKIM KLIENTEM I
MOGE SOBIE POJSC GDZIE INDZIEJ). MOGE PRZEOCZYC LISTY DO MNIE,
A CZEKAM NA BARDZOPILNAIWAZNA WIADOMOSC
(WIE PAN, NIE WIEM CZY WNUCZKA JUZ ZABKUJE, CZY JESZCZE NIE).

PODPISANE
KLIENT, KTORY PLACI PANU MIESIECZNIE 100 000 PLN.

--
pozdrowienia
piotr pogorzelski