Re: Chore pomysly...

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 12:36:12 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
: Jaroslaw Lis wrote in message <61gvfv$nb2$19_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
: Chore jest to, ze zmiany nazw kont zostaly umotywowane tylko_i_wylacznie
: wygoda admina

Dla mnie moze byc chore ze nie moge wykupic konta mgb w qdnet.pl.
Co to , q*, place to wymagam!
mbg to moze jescze mi prezes sprzeda :-), ale jak juz wczesniej ktos
bedzie mial konto lis?

, co zreszta spowodowalo odciecie od poczty i stron www
: kilkadziesiat (set?) osob.
: Jesli dla Ciebie to nie jest chore, to ja tego nie komentuje. :(

A czy celem konta na uczelni jest prezentacja strony www ? :-)

: >Nawiasem mowiac - jak czlowiek zaklada 1000 kont w czasie tygodnia
: >to nie takie mysli mu nachodza do glowy..
: Ale za to mu placa, poza tym sam sobie zrobil dodatkowa robote!

Wcale nie jest pewne czy mu za to placa..

: >Wiesz skad to pochodzi:
: [...]
: Wiem :) i nie widze w tym nic chorego. I wyobraz sobie, ze jak ktos
: wyjezdza na wakacje to nic zlego sie nie dzieje.

A co sie dzieje?

Ja tez nie widze w tym nic specjalnie chorego - ale wydzwiek podobny -
konto klientowi zablokowac mozna i wcale nie trzeba tego wczesniej z nim
uzgodnic.

P.S. Co to za traktowanie klientow macie w tym qdnet: czytam oferte
     sprzedazy na www i nikomu sie nawet nie chcialo zamiescic
     wzoru umowy zawieranej z klientem :-)

: >Jak to bylo ...
: >quit A pamietaj.ze.z.nslookup.wychodzi.sie.przez.quit.pacanie.

: Nie rozumiem. Tzn. wiem skad ten cytat, ale co z tego - patrz disklajmer
: :)

To dla zrownowazenia tego "bacznosc-spocznij".
Jak widac w komercji podejscie administratora do usera jest podobne :-)

J.