Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 20:38:45 MET DST
Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
: Jaroslaw Lis wrote in message <61ic2s$7rk$18_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
: >P.S. Co to za traktowanie klientow macie w tym qdnet: czytam oferte
: > sprzedazy na www i nikomu sie nawet nie chcialo zamiescic
: > wzoru umowy zawieranej z klientem :-)
: Utajniona, na wszelki wypadek :)
: Po prostu nie ma takiej potrzeby.
A co Urzad Skarbowy na to? Cykliczne faktury za wykonanie uslugi
i zadnej umowy? Zakwestionowac! :-)
: >To dla zrownowazenia tego "bacznosc-spocznij".
: >Jak widac w komercji podejscie administratora do usera jest podobne :-)
: Moge odpowiadac tylko za siebie. Sugerujesz, ze to moja robota z tym
: "pacanem"?
Alez skad - doskonale pamietam czyja, ale nie o personalia tu chodzi.
P.S. A co powiesz o nastepujacych objawach "faszystowskiego traktowania
klienta" :
1. W wypadku zwrotów do naprawy, każda paczka musi być oznaczona:
(serwis)
adres firmy
[..]
2. W wypadku zwrotów sprzętu do działu handlowego, każda
paczka musi być oznaczona:
(dział handlowy - nazwisko handlowca z którym
uzgadniano zwrot)
adres firmy
[...]
UWAGA !
Paczki nie oznaczone w wyżej wymieniony sposób będą odsyłane
z powrotem na koszt wysyłającego bez ich otworzenia.
A pisze to czysto komercyjna firma :-)
J.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:06:12 MET DST