Re: Chore pomysly...

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 20:38:45 MET DST


Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
: Jaroslaw Lis wrote in message <61ic2s$7rk$18_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
: >P.S. Co to za traktowanie klientow macie w tym qdnet: czytam oferte
: > sprzedazy na www i nikomu sie nawet nie chcialo zamiescic
: > wzoru umowy zawieranej z klientem :-)

: Utajniona, na wszelki wypadek :)
: Po prostu nie ma takiej potrzeby.

A co Urzad Skarbowy na to? Cykliczne faktury za wykonanie uslugi
i zadnej umowy? Zakwestionowac! :-)

: >To dla zrownowazenia tego "bacznosc-spocznij".
: >Jak widac w komercji podejscie administratora do usera jest podobne :-)

: Moge odpowiadac tylko za siebie. Sugerujesz, ze to moja robota z tym
: "pacanem"?

Alez skad - doskonale pamietam czyja, ale nie o personalia tu chodzi.

P.S. A co powiesz o nastepujacych objawach "faszystowskiego traktowania
klienta" :
1. W wypadku zwrotów do naprawy, każda paczka musi być oznaczona:

                    (serwis)
                  adres firmy

[..]
2. W wypadku zwrotów sprzętu do działu handlowego, każda
paczka musi być oznaczona:

    (dział handlowy - nazwisko handlowca z którym
                uzgadniano zwrot)
                  adres firmy

[...]

                    UWAGA !

Paczki nie oznaczone w wyżej wymieniony sposób będą odsyłane
z powrotem na koszt wysyłającego bez ich otworzenia.

A pisze to czysto komercyjna firma :-)

J.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:06:12 MET DST