Re: Chore pomysly...

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 10:24:57 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl>:

> Chore jest to, ze zmiany nazw kont zostaly umotywowane tylko_i_wylacznie
> wygoda admina, co zreszta spowodowalo odciecie od poczty i stron www
> kilkadziesiat (set?) osob.

Nie znam tla tej historii, ale moze nadinterpretujesz ?
zmiana identyfikatorow nie musi wcale wiazac sie z odcieciem
od poczty i www - zalezy jak to jest przeprowadzane.
poza tym nie wiesz czy na tym akurat serwerze na mimuwie zaklada sie konta
po to, zeby ludzie robili sobie strony www ?
to moza byc rownie dobrze jakis serwer do laborek z programowania ?
na takich serwerach na uczelniach bardzo czesto zaklada sie i kasuje konta.

ale jak pisze - sam nie mam pojecia o czym pisze, bo nie wiem
czego dokladnie dotyczyla ta sytuacja, nie znam serwera,
<bacznosc>admina</bacznosc>, webmastera, ani nie jestem studentem mimuw
(chociaz kiedys bylem).

A moze po prostu admin poprztykal sie z webmasterem ? :-)

--w