Re: Jaki jest ten Internet?

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_ceu.edu.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 10:25:45 MET DST

Thu, 09 Oct 1997 07:59:35 GMT, Pawel Kaminski napisał

>Tak ale na jeden serwer w domenie edu.pl wypada kilkudziesiciu uzytkownikow
>A w com.pl zdarzaja sie serwery bez uzytkownikowe czyli zwykle
>domeny wirtualne glownie WWW.

ja o tym świetnie wiem... tylko na głupie argumenty nie potrafię
(ostatnio) odpowiadać mądrymi ;-)
(do tego dodałbym że na zwykle 1 server w TLD.pl w komercji przypada
kilka do kilkunastu (licząc poddomeny) w edu.pl - choć znami i szkoły
gdzie jest jeden... (no, ostatio się o drugi wzbogaciliśmy ;-)

--
Ziemek Borowski http://www.ceu.hu/socio/sociodir.html