Re: Chore pomysly...

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 10:38:14 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote in message <61i4cp$70j$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Nie znam tla tej historii, ale moze nadinterpretujesz ?

Czy wystepujesz w obronie tamtejszego admina z przyzwyczajenia czy z
jakichs innych powodow? Gdzie jest moja nadinterpretacja? Przeciez to
jest tylko cytat z ich stron WWW. Zajrzyj tam.

>zmiana identyfikatorow nie musi wcale wiazac sie z odcieciem
>od poczty i www - zalezy jak to jest przeprowadzane.

Ale zostalo to wlasnie w taki sposob przeprowadzone.

>poza tym nie wiesz czy na tym akurat serwerze na mimuwie zaklada sie
konta
>po to, zeby ludzie robili sobie strony www ?

Wiem wlasnie z tego serwera, zajrzyj tam.

>to moza byc rownie dobrze jakis serwer do laborek z programowania ?
>na takich serwerach na uczelniach bardzo czesto zaklada sie i kasuje
konta.
>ale jak pisze - sam nie mam pojecia o czym pisze, bo nie wiem
>czego dokladnie dotyczyla ta sytuacja, nie znam serwera,
><bacznosc>admina</bacznosc>, webmastera, ani nie jestem studentem mimuw
>(chociaz kiedys bylem).

Wystarczy tam zajrzec.

>A moze po prostu admin poprztykal sie z webmasterem ? :-)
I maja na tym cierpiec niewinne ofiary? To juz nie byloby chore tylko
automatyczne rozwiazanie umowy prace.

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl   http://www.qdnet.pl/~mgb/