Re: Obowiazki admina a wymagania (l)usera...

Autor: Michal 'CeFeK' Cegla I (cefek_at_sphincter.annex.ccg.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 20:58:20 MET DST

In pl.listserv.polip Wojciech Myszka <W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> wrote:

> Dyskusja rozwija się bardzo ciekawie, ale nie zawsze bierze pod uwagę
> różne dziwne uwarunkowania które w Internecie istnieją od dawna...

> Będzie właściwie tylko kilka anegdot, wnioski wyciągajcie sami...

to może jeszcze ja się dołącze. Swego czasu szukałem idealnego providera i
na tyle taniego ,cobym mógł sobie odeń kabel do domu pociągnąć. Szukałem,
szukałem, aż zaszedłem na strony medianetu. I cóż pokazało się moim oczom?
[ISMAP] [LINK] [LINK] [ISMAP]; jako, że używam lynxa.
Napisałem do tamtejszego webadmina (union_at_medianet.com.pl?) co o tym sądzę.
Ku memu zdziwieniu -- dostałem odpowiedź. Nie zacytuję jej tu, ale wyszło z
tego, żem jest cienki, bo nie mam peceta (buhaha) i xterminala (buhahaha).
Ja, tak się składa, mam peceta i x-y oczywiście też. Także netszkapę, ale
jeśli coś robię z siecią, to nie mam czasu babrać się z przeskakiwania z
okienka na okienko, tylko zmieniam wirtualne konsole. Stąd też odpowiedź,
dlaczego używam lynxa. No, ale nie zmieniajmy tematu. Doradziłem tamtemu
webmasterowi, coby chociaż ALT= porobił przy rysunkach i listę linków na
dole strony, pod ISMAPem. I jaką dostałem odpowiedź? Że nie on robił tę
stronę. A w sigu jak byk stało: "WWW Admin"...
dalej z korespondencji nic nie wyniknęło. Ale ja nie mam dylematu, czy
słusznie postąpiłem, czy nie -- ja po prostu wiem, że z medianetu nic miał
nie będę -- przez jednego admina (a raczej jego "olewanie") firma straciła
klienta.

Cura, ut valeas

---
Michal 'CeFeK' Cegla I                                  cefek/annex
Linux/FreeBSD/NetBSD/BSDi System Admin    "Ja Tworzę światy, a nie one mnie."
Sysadm at: annex, ccg.                             cefek_at_urgentmail.com
                                                   cefek_at_hehe.com
[Huec igitur... huec igitur]