Re: zadowolenie uzytkownikow

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 22:24:42 MET DST


Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

: Moze byc i helpdesk jesli rozmiary systemu to usprawiedliwiaja
: ekonomicznie.

Nie tylko rozmiary. Także stopień zaawansowania/komplikacji.

: Chodzi o fakt ze admin musi zrozumiec ze tylko dzieki klientom i to
: wenetrznym i zewnetrznym ma prace.

A użytkownik musi zrozumieć, że wszystko działa dzięki temu, że admin
pilnuje przestrzegania pewnych reguł sztuki.
Nie próbujesz chyba stwierdzić, że na sposób jazdy taksówki powinien
mieć decydujący wpływ jej pasażer? :)

: Ze zawsze mozna zrobic outsoursing i jego stanowisko pracy przestanie
: isteniec jesli userzy nie beda zadowoleni.

(a) nie wszędzie można zrobić; tzn. zrobić oczywiście można, ale miałoby
    to zerowy sens i kiepskie skutki.
(b) admin "dochodzący" (z firmy zewnętrznej) to też będzie kolejny admin.
(c) marudnego użytkownika też można zastąpić kim innym - i to często
    duuużo łatwiej niż admina.

-- 
	Leszek.
+==========================================================================+
| lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS - |
| Speaking just for myself...                                              |
+==========================================================================+


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:06:04 MET DST