Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 22:24:42 MET DST
Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: Moze byc i helpdesk jesli rozmiary systemu to usprawiedliwiaja
: ekonomicznie.
Nie tylko rozmiary. Także stopień zaawansowania/komplikacji.
: Chodzi o fakt ze admin musi zrozumiec ze tylko dzieki klientom i to
: wenetrznym i zewnetrznym ma prace.
A użytkownik musi zrozumieć, że wszystko działa dzięki temu, że admin
pilnuje przestrzegania pewnych reguł sztuki.
Nie próbujesz chyba stwierdzić, że na sposób jazdy taksówki powinien
mieć decydujący wpływ jej pasażer? :)
: Ze zawsze mozna zrobic outsoursing i jego stanowisko pracy przestanie
: isteniec jesli userzy nie beda zadowoleni.
(a) nie wszędzie można zrobić; tzn. zrobić oczywiście można, ale miałoby
to zerowy sens i kiepskie skutki.
(b) admin "dochodzący" (z firmy zewnętrznej) to też będzie kolejny admin.
(c) marudnego użytkownika też można zastąpić kim innym - i to często
duuużo łatwiej niż admina.
-- Leszek. +==========================================================================+ | lech7_at_pse.pl 2:480/33.7 - REAL programmers use INTEGERS - | | Speaking just for myself... | +==========================================================================+
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:06:04 MET DST