Re: Obowiazki admina a wymagania (l)usera...

Autor: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 00:29:25 MET DST

Wojciech Myszka <W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> wrote:
: Dyskusja rozwija się bardzo ciekawie, ale nie zawsze bierze pod uwagę
: różne dziwne uwarunkowania które w Internecie istnieją od dawna...

: Będzie właściwie tylko kilka anegdot, wnioski wyciągajcie sami...

: 1. Bardzo już dawno temu na serwerze www.ict.pwr.wroc.pl dostępny był
: rozkład jazdy pociagów z dworca Wrocław Główny. Miał nawet całkiem
: przyzwoity interfejs (zrobił to wszystko Tomek Surmacz i nawet kiedyś
: mi opowiedział jak. PKP w tym palców nie maczały). Był, ale się
: zdezaktualizował, o czym autor, lojalnie uprzedził.

A od jakiegoś miesiąca znowu jest. Wprawdzie tylko odjazdy, bo na
wpisanie.pzretworzenie przyjazdów nie mam czasu, ale nadal lojalnie o tym
uprzedzam :-)

: Pytanie mam takie: czy była to usługa pożyteczna? IMHO tak (choć
: zapewne nie dla wszystkich). Czy na administratorze leżał obowiązek
: uaktualnienia rozkładu jazdy? Z niektórych głosów padajaących w
: dyskusji wynikało, że bezwzględnie tak (a już na pewno, gdy jakiś
: użytkownik tego zażada :-)

Oj... nadal dostaję czasem listy z wyrzutami, że jakim prawem jest (był)
tam nieaktualny rozkład... epitetów w listach takich zawartych może nie będę
przytaczał, mimo, że jest już po 22:00...

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz,  Work:(071)3202636, tsurmacz @ict.pwr.wroc.pl