Re: zadowolenie uzytkownikow

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 20:46:09 MET DST


Wojtek Sylwestrzak wrote in message <61fp1e$ptp$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl>:
Odnosze wrazenie (po raz kolejny pisze o pewnych
>> moich wrazeniach odnosnie niektorych administratorow; moze ktos by tak
>> sprobowal te moje wrazenia potwierdzic albo im zaprzeczyc?), ze dla wielu
>> administratorow celem jest *tylko* sprawne dzialanie systemu. A to nie
>> wszystko, bo ten system jest dla kogos.
>

>Do 'zadowalania' uzytkownikow w dobrze zorganizowanym srodowisku powinien
>byc helpdesk, ktory jest 'interfejsem' miedzy administratorem, a
uzytkownikami.
>wtedy:

Tu nie chodzi o sposob konkaktow z uzytkownikiem.
Chodzi o stosunek administartora do uzytkownika i jego potrzeb.

>piszesz, ze chcesz, zeby system sluzyl jak najlepiej uzytkownikom.
>zgoda, ale kto o tym decyduje, co dla uzytkwnikow dobre ?

Uzytkownicy decyduja co dla nich dobre.

>Ty ? jesli tak - to nie obawiasz sie troche oderwania od rzeczywisctosci ?
>uzytkownicy ? jesli tak - to kto ocenia ktore zyczenie uzytkownikow
>jest rozsadne, a ktore nie ? wiec jednak w koncu Ty ?
>

Co to znaczy rozsadne?

>co odpowiadasz uzytkownikowi, ktory przychodzi do Ciebie i mowi:
>"panie administratorze,
> a czy moglby Pan usunac ten firewall, bo mi przeszkadza pracowac,
> dla mnie to tylko uciazliwosc i przeszkadza mi pracowac. bezpieczenstwo
> systemu to nie moja, tylko panska sprawa, panie administratorze,
> jak sie ktos wlamie, to panski problem, a nie moj" ?
>

Nie podales przykladu gdzie uzytkowcnik chce aby dalo sie na latpie usmazyc
jajecznice.
Dobrze wiesz ze nie o takie postulaty uztkownikow tu chodzi.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:06:02 MET DST