Re: zadowolenie uzytkownikow

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 20:49:07 MET DST

Lech Szychowski wrote in message <61fpp1$30v$5_at_news.pse.pl>...
>Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl> wrote:
>
>: Do 'zadowalania' uzytkownikow w dobrze zorganizowanym srodowisku powinien
>: byc helpdesk, ktory jest 'interfejsem' miedzy administratorem, a
uzytkownikami.

>Sławek zaraz Ci pewnie odpisze, że (a) szef wie najlepiej, kto ma zadowalać
>użytkowników, (b) helpdesk kosztuje dodatkowo, a adminowi i tak się już
>płaci... :)

Nie jak juz napisalem nie chodzi mi o sposob kontaktow z administratorem.
Moze byc i helpdesk jesli rozmiary systemu to usprawiedliwiaja ekonomicznie.
Chodzi o fakt ze admin musi zrozumiec ze tylko dzieki klientom i to
wenetrznym i zewnetrznym ma prace.
Ze zawsze mozna zrobic outsoursing i jego stanowisko pracy przestanie
isteniec jesli userzy nie beda zadowoleni.