Re: Glupota niektorych userow

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 13:12:31 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl>:

> Oczywiscie ze tak. Ja nigdy tego nie twierdzilem. To chyba wlasnie Ty
> napisales cos takiego...

nie ja, tylko niejaki nyce_guy pisal, ze mi placi, wiec powinienem
tak administrowac serwerami jak on sobie zyczy.
Potem co prawda okazalo sie, ze on placi, ale nie mi, tylko swojemu
providerowi, ale to mu nie przeszkadza miec roszczeniowy stosunek do mnie...

> No jakbys mi to z ust wyjal... Ale co z tego? Czy z tego nie wynika, ze to co
> dajesz z siebie dla sieci, powinienes robic najlepiej jak potrafisz? IMHO
> wynika, jeszcze bardziej niz gdybys robil to za pieniadze.

Och nie, ja nie twierdze, ze staram sie administrowac zle ;-)
oczywiscie jak uruchamiam nowa usluge, to staram sie, zeby byla pozyteczna
i, co zawsze podkreslam, jestem wdzieczny za wszelkie uwagi.
dlatego przy kazdej nowej usludze jest podany adres, na ktory nalezy
wysylac wszelkie sugestie. Oczywiscie nie gwarantuje tez, ze kazdy pomysl
bede natychmiast wdrazal.

natomiast nie podoba mi sie pozycja 'place i wymagam' w ustach kogos,
kto mi wcale nie placi, a juz na pewno nie za to, czego zada.

jeszcze uwaga co do jakosci uslug - wierze, ze najlepsze rzeczy powstaja
z pasji, a nie dla zysku. pieniadze czesto za tym ida, ale sa przewaznie
tylko czynnikiem pomocniczym. jesli nie ma woli tworzenia, to nie wiem
jakie duze pieniadze wiele nie pomoga.
szczerze mowiac smieszy mnie slepa wiara w pieniadze u niektorych
neokapitalistow, ale to juz temat na oddzielna dyskusje.

--w