Re: Glupota userow? (bylo Re: bannermania.<<NOM>>.pl)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 12:52:41 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:

:>: Sensem istnienia admina jest user. Kimze jest admin bez usera?
:>: Nikim.
:> ---
:> Skadze znowu. Zaczyna byc wreszcie czlowiekiem i moze sie cieszyc z
:>pracy ktora wykonuje...
: z ktorej w takim ukladzie nie ma ZADNEGO POZYTKU, wiec praca BEZ SENSU
: (no, admin moze byc szczesliwy, ze wszystko dziala lub pracuje dla
: wlasnego samozadowolenia, tylko co z tego wynika dla ludzi?)

Wiesz, nasze maszyny systemu dyspozycji mocy nie mają użytkowników.
Ale zaręczam Ci, że nie chciałbyś, żeby z tego powodu uznano je
za niepotrzebne, a moją pracę za bezsensowną... :)

--
	Leszek.