Re: Glupota niektorych userow

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 21:22:56 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote in message <61fpqv$t1d$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>nie ja, tylko niejaki nyce_guy pisal, ze mi placi, wiec powinienem
>tak administrowac serwerami jak on sobie zyczy.

Chlopie ja ci nie place i nigdy tak nie twierdzilem. Ja mam gdzie co ty
robisz swoim uzytkownikom.
Interesuje mnie to o tyle ze zwalnia rozwoj internetu w Polsce.

>natomiast nie podoba mi sie pozycja 'place i wymagam' w ustach kogos,
>kto mi wcale nie placi, a juz na pewno nie za to, czego zada.
>
>jeszcze uwaga co do jakosci uslug - wierze, ze najlepsze rzeczy powstaja
>z pasji, a nie dla zysku. pieniadze czesto za tym ida, ale sa przewaznie
>tylko czynnikiem pomocniczym. jesli nie ma woli tworzenia, to nie wiem
>jakie duze pieniadze wiele nie pomoga.

Jasen stad internet w ZSRR jest o wiele bogatszy zasobami nic w USA.

>szczerze mowiac smieszy mnie slepa wiara w pieniadze u niektorych
>neokapitalistow, ale to juz temat na oddzielna dyskusje.

Jasne bo twoj server i cala siec kupil ci podatnik w prezencie wiec mozesz
sie krzywic
na slowo pieniadze, klient...

A ja widzialem ze pierwsze darmowe skrzynki pocztowe(jak dzialaja ta
dzialaja)
dal ludziom prywatny polbox a nie zadan jednostka pelna pasji ani
administrator akdademicki.
I jestem pewien z gdyby funcjonowaly zdrowe warunki caly polski internet
szybko by sie rozwinal dzieki... komercjalizacji.
Bo nie musial by sie opierac na niczyjej lasce...