Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 03:27:54 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote in message <2CAE7D15AEC_at_inf.wsp.krakow.pl>...
>Dnia 4 Oct 97 o godz. 16:22, Szymon Sokol napisal(a):

>Natomiast, wracajac do tej nieszczesnej dyskusji z pl.news.admin, mam takie
>wrazenie, ze wielu adminow wyznaje poglad "NIE ISTNIEJA takie zyczenia
>uzytkownikow, ktore nalezy brac pod uwage", a jedynym liczacym sie zdaniem
>jest zdanie samego admina, ewentualnie jego kolegow - innych adminow.

Bo to sa panowie pracujacy w komforcie niekomerjcalnosci.
Nich sprobuje pan administrator komercjalnego serwera byc taki madry
a moze sie okazac ze nie bedzie komu zakladac kont...
Dlatego tez zrezygnowano z publicznego fundowania internetu w USA:
po prostu sektor prywatny jest EFEKTYWNIEJSZY.
I dzieki konkurencji i komercjalizmowi jest jak jest.