Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 12:44:36 MET DST

"Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> writes:

> Bo to sa panowie pracujacy w komforcie niekomerjcalnosci.
> Nich sprobuje pan administrator komercjalnego serwera byc taki madry
> a moze sie okazac ze nie bedzie komu zakladac kont...

To może tego.. jako ten no komercyjny.. sie wypoweim. Jak mi szef
zaproponował żeby pewną rzecz na sieci zareklamować (w domyśle spamem)
to go wysłałem na drzewo i jakoś mnie z roboty nie wyrzucili...

> Dlatego tez zrezygnowano z publicznego fundowania internetu w USA:
> po prostu sektor prywatny jest EFEKTYWNIEJSZY.
> I dzieki konkurencji i komercjalizmowi jest jak jest.

I dlatego musiałem instalowac Tomkową odspamiarkę...

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/